ett litet inlägg inför den stora kvällen

Hej alla!

Äntligen är det helg. Nu har tiden kommit då man tillbringar all sin vakna tid i flera kompisars sällskap, och det är precis det jag tänker göra. Om exakt åtta minuter kommer Isabelle att anlända till trastvägen då vi ska ha en mysig kväll med karl och jossan också. Mina älskade föräldar har ordnat Åre choklad-kola och tryfflar till oss, mums.
Nu ska jag sluta, för min lilla syster och hennes kompisar måste ha någon som slår åt dem i twister ^^.
Hörs ikväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg, men din "inläggs-text" kanske du borde ändra färg på, för man ser den inte, vitt text på vit bakgrund.. :S hehe, man ser den nästan inte alls.... :)



ha en rolig helg.

2009-03-07 @ 17:41:34
URL: http://unik.blogg.se/
Postat av: ani

Cutie jag önskar dig en fortsatt underbar lördags kväll=)

2009-03-07 @ 20:31:04
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0