två nya girls i klassen

Hejhej alla!

Idag missade jag faktiskt inte bussen, den var försenad som tur var. Väl i skolan var det två nya tjejer, Rebecka och Malin. Jag tycker Malin verkar lite wannabe fjortis, klär och sminkar sig så men jag ska inte döma! Rebecka är schysst, var med oss idag. Fast jag tror inte Malin gillar mig, jag och Isabelle var lite konstiga mot henne så, hon bestämde sig att bli kompis med Emma HN. . . Det kommer att bli roligt! hahaha, ser det framför mig. Frågade Emma på fysiken vilket schampoo hon använder för hon har så jävla fint hår! Head&Shoulder's sa hon och Elvital, weiirdo för jag använder också det men det blir inte lika fint.. hmm.. får lägga till lite Fructi's balsam också så blir det säkert bra.
Angående dem två nya tjejorna verkar dem rätt schyssta som sagt. Gick hem runt tre eftersom jag inte hade någon e-val.. :P<3
Ska typ äta något och vara med kattorna innan jag åker och rider.

asf
underbart hår, inte sant?

ha det bra, eran,
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste blogga lite oftare så jag ahr något att läsa <3<3

2009-03-21 @ 23:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0