"skaffa ett liv och sluta racka ner på andras"

hej alla!

Vaknade av mig själv klockan sju, inte bra. Eftersom jag har sovmorgon till 9.15, så jag somnade om och vaknade igen av mig själv kvart i åtta, lite bättre. Gick upp och struntade i att äta frukost eftersom vi äter tidig lunch, duschade och tvätta håret men jag pallade inte borsta det så det blev en knut istället. Gjorde mig iordning hyfsat snabbt och mötte sedan Sophie på bussen.
Jag var väl lite små sur i början på dagen, varför vet jag inte, men alla har sina dåliga dagar. Jag är rätt sur på en kille just nu, han tror han är så jävla bra och typ alla tycker han är MVG barnet, men egentligen är han inte det. Jag menar, han går runt och typ säger att han fick mvg på typ ett prov eller nånting men vafan! Jag har fått mycket bättre än honom på spanska diagnosen, matte provet och spanska provet, säkert mycket mer !! Jag tycker det är så stört med såna personer som går runt och säger att dem är bäst ("så alla andra kan bara gå och lägga sig"..? !) fast det är andra som är bättre än vad dem är. Sluta med det, folk stör sig så jävla mycket. Dessutom ska dem (flesta) alltid vara så jävla stolta i kroppen, alldeles för mycket stolthet och självförtroende så dem skiter i andra, bara dem får det bra och bekvämt mig sitt liv.. Fattar inte dem mänskorna att dem bara försämrar sitt omdöme av andra personer när dem håller på att racka ner på dem? Skaffa ett liv och sluta racka ner på andras säger jag bara, och jag vet att det finns människor som håller med mig. Någon måste ju ta upp det med dem, och jag är väl den som får göra det.
Jaja, men sen tyckte jag att dagen gick ganska långsamt, jag var liksom helt slut då klockan bara var runt elva-tolv...
men sen på fysik lektionen blev jag mycket gladare =) Jag satt bredvid Astrid och vi hade jätte roligt, Astrid har varit jätte flummig hela veckan och hon ser ut som ett litet barn som har busat, det är sant! Hon är jätte gullig!!
Hade ganska tråkigt på e-val då jag bara låg på golvet och kikade på mobilen, och killarna som typ körde värsta hårdhänta rugby:n, haha..! Tog bussen hem med Sophie också och åt lite mellis. Ska rida nu om en timma ..
btw, på söndag ska jag åka och se när Cashflow hoppar (om jag inte har nämnt det är Cashflow, eller cashie, min medryttarhäst). iiii =)
ha det bra!

afs
bild från när jag va på IKEA i helgen (det är en hundkorg med form som en hatt jag har på mejh)
asf
asf
jag & mitt fantastiska hår efter jag släppt ut knuten <33

eran,
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-12 @ 19:59:16
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: nora

Guuud vad fint ditt hår är på bilderna <3<3<3 VILL HA!!!



Så cp, på vår skola är man typ värsta pluggisen om man "skryter" om betygen... Men det är ju bättre att det räknas som hög "status" att ah höga betyg, det tjänar man ju på i längden hehe ^^<3 puss

2009-03-12 @ 21:32:26
URL: http://noraz.blogg.se/
Postat av: glenn

ja har nog kommit på de, astrid e nog flummig för hon fyler ju år imrron:)!

btw så är frölunda i semi!

2009-03-12 @ 21:57:30
Postat av: Sofia

Du är väl bara föör sööt!

saknar dej min vän<3

2009-03-17 @ 22:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0