seg dag

Hej alla!

Ja, min dag var oerhört seg. Vaknade, eller blev väckt, och kände att dagen skulle bli seg och tråkig. Hann inte sminka mig på morgonen så det blev på skoltoaletten, för tredje gången. Jag börjar bli riktigt van. Det var kör och då sjöng vi Shackle (Praise You) som faktiskt var ganska bra, vi har gospel tema på kören så vi sjunger rätt bra låtar. Sen skulle vi ha hemkunskap, då vi bakade kanelbullar jag och Astrid och mina bullar blev typ jätte bra och goda, fast Astrids såg ut så bra ut men dem var goda, tror jag.. Hade en låång svenska lektion och engelska lektion. Jag har börjat hata vår mentor, Birgitta... Jag har sagt att jag hellre vill ha svåra extra uppgifter istället för att repetera i boken men nej nej, allt extra arbete får Casper och när jag frågar varför jag inte fick sa hon bara "Men Casper hade inte sin bok, och blablablabla.. blablaba blablabla", vilket jävla skitsnack. Och sen på mitt utvecklingsamtal sa hon att jag behövde vara lite mer muntligare på engelskan och nu, på engelska lektionen. Så räcker jag upp handen 2 gånger på två saker jag verkligen var säker på och ville säga, hon tittar lite på mig och tar någon annan. Fan jävel! Du borde ju bli glad att jag E N S räcker upp handen!! Och sen fick jag en skitsvår, tycker jag, så jag typ skämde ut mig totalt...! Tog bussen hem sen med kalle.. =) Ringde Sophie också, trodde hon var sjuk från skolan men hon orkade bara inte gå, förrädare..!! <33 Jag saknade henne jätte mycket juue.
Sitter vid datorn och ska gå och äta resten av mina kanelbullar och plugga spanska och (den där j*vla) engelskan,
har karate ikväll, jaaaaaaaaa! ska träffa cecilia!! <3

ha det så bra, eran,
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0