min namnsdag

hej alla!

Igår sov jag över hos Kristin, min älskling. Vi hade det jätte roligt och vi satt väl runt två timmar vid matbordet och snackade med hennes familj, som btw är skithärliga! Jag älskar Kristins familj!!<33 Sen sjöng jag och kristin singstar schlager och ABBA fast jag sjöng så dåligt då typ helt falskt men kristin sjöng bra. Vi började se på Livvakterna heter filmen fast sen va vi så trötta så vi somna, då vakna vi upp till den här dagen =) Det är min namnsdag allesammans!!<33
Idag var jag i stan med Kristin och Isabelle, det var sjukt kul ! Vi gick typ runt hela stan och Isabelle skulle hitta en födelsedagspresent till Astrid. Jag skulle hitta min snygga vårjacka från Monki men den fanns bara i M, skiiiit! Men jag köpte två andra tröjor från MQ, Bondelid..<33
Sen skulle Kristin på dans så jag och Isabelle gick runt lite.. Är hemma nu men Issa ska komma nu och se Melodi.. med mig och sen sova över.
btw så gjorde min älskade lilla syster en jätte fin teckning på mig som namnsdagspresent. Jag skriver så kortfattat för att jag är nedtygnd i kroppen...
afs
asf
sdg
maddes teckning
sgd
ena tröjan, från Bondelid <33333
af
andra tröjan, Bondelid..

eran,
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; härligt :D

den var underbar :D

din helg då? :D

2009-03-15 @ 15:49:26
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0