lyssnat på telefonsvararn ?<33

Hej sötnows!

Nu är jag äntligen hos Klara, efter att ha tvingat min mamma skjutsa dit mejh för att jag inte orkade ta bussen, haha. Tog med jätte bra filmer, "Pretty woman", "En djävulsk romans", "The Hot Chick" och "Moulin Rouge". Själv tycker jag inte alls om The Hot Chick men Klara ville att jag skulle ta med den så =) Pretty Woman har väl alla sett? Nehe, inte? okej, se den! "En djävulsk romans" är sjukt bra och har blivit lite av en tradition för mejh, Amelie och Ellen att se då vi såg den för första gången själva och den är sjuukt bra, en måste se film helt klart. Och "Moulin Rouge", ja, det vet du ju själv om du följt min blogg =) Kanske ännu en anledning att följa bloggen?<3
Nyss var vi uppe och var jätte flummiga i Klara's rum och tog jätte fina bilder, hehe. Vi spelade in en "musikvideo" om man kan kalla det det, när vi sjöng en High School Musical låt, jag vet, filmen är så jävla dålig och låtarna med, men det är ju oftast dem dåliga låtarna man går runt och nynnar på..^^. Och sedan till typ en fjortis låt som fanns på Klara's mobil, hon har typ alla fjortis låtar som finns och jag har ingen musik alls på min mobil, för den kraschade ju som du vet ^^'. Men jag har en, den heter "Danderyd" haha, eftersom jag bor i Danderyd var det självklart att ha den låten, även fast jag inte vet hur den går? x)
Nu skulle jag ha lagt upp lite fina bilder men glööömde (!!!) min inkopplings sladd hemma så jag får fixa det imorgon ^^. Nu ska jag och Klara proppa i oss godis och chips och popcorn och allt sånt och se filmer hela kvällen låång!! Vi ska göra te också, mums mums. Men glöm inte, vi ska flumma hela jävla sekund under hela kvällen !! xD
xoxo

Kommentarer
Postat av: ullis

hoppas att du får en fortsatt bra fedakväll, tildis! <3 HÄLSA KLARA!! PUSS

2009-03-06 @ 21:49:59
Postat av: bea

fin blogg :)

2009-03-06 @ 22:55:38
URL: http://noonesbetch.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :D

2009-03-06 @ 23:21:24
URL: http://josefinthyren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0