kanelbullar, bättre lycka idag?

Hej,
idag försov jag mig men jag tänkte att jag inte orkade sminka mig i skolan så det blev lätt sminkning idag med puder, rouge, mascara och läppstift. Jag gick upp och det stod förvånandsvärt oerhört mycket frukost på bordet, jag tog bara fil och flingor och gick sedan och tog på mig min nya tröja. Den blev jätte fin faktiskt till min bruna läderjacka. I skolan var det rätt okej, kören var sjukt kul (jag vet att jag säger "sjukt" hela tiden, *måste sluta med det*) vi sjöng "Schakles" och någon Dona Sobis Pacem, någon italensk låt..=)
Hade hemkunskapsprov efteråt och det gick förvåntansvärt lätt! Tror jag får höga poäng där faktiskt. Jag åkte med Astrid och bytte en Odd Molly tröja i mörbycentrum och jag gick och tog bussen hem med Astrid, Sophie och Kalle sen, följdes lite av Kerstin och Annie. Schyssta brudar.
När jag kom hem hoppade jag lite med Lea och bakar just nu kanelbullar eftersom jag är såå rastlös! Hoppas dem blir goare än dem förra!

DAGENS OUTFIT

af

                 asd

      asd

brun läderjacka: Zara
tröja: Bondelid
Bruna "trä" örhängen: Ur&Penn
Blåa jeans: CheapMonday

puss eran,
Mathilda

Kommentarer
Postat av: världens bäststaste bästavän... Klara :)

Du har alltid så snygga kläder, alltid bra att veta :) ! x) Rolig dag !

Vrf ringde du inte mig ? Då skulle DU och JAG baka bullar x) <33

älskar dig mst (L)

2009-03-17 @ 19:46:48
URL: http://allasekberg.blogg.se/
Postat av: Haanna karlsson'

Fin outfit! :) gillade den där jackan! :D

2009-03-19 @ 15:52:05
URL: http://haannak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0