isabelle's löfte

hej alla!

Idag har jag bara såsat. Jag och Isabelle vaknade tio och issa stack till sin fotbollsmatch, jag orkade inte somna om så jag började röja upp mitt rum som var så stökigt så jag inte vet vad! Det var nog det stökigaste jag någonsin har haft i mitt rum så snacka om att det tog tid. Efteråt läste jag lite på hemkunskapsprovet eftersom vi har prov imorgon, varför lägger alla lärare prov på måndagar? Man ska ju vila på helgerna, inte plugga!! Jag glömde nämna Isabelle's lilla löfte som hon lovade igår, u see, när alla bidragen visas innan man får veta vilka som vunnit så när bidraget (som vann, operaskiten) kom sa Issa "om det där bidraget vinner ska jag lära mig texten och uppträda på nästa talangjakt!", hahaha. Och nu blev det så! Och hon var fullt seriös och hon lovade dyrt och heligt! Lookig forward to it!!
Så, nu så ska Jossan, Isabelle och några till komma till mig och typ inte göra någonting. Haha =)<33
Bloggningen blir kort nu under en period eftersom jag är otroligt trött.
btw, byggde jag en jätte fin hoppbana till Lea, hehe. Som vi ännu inte hoppat eftersom hon varit "sängliggandes" hela dagen och såsat som mejh, hehe.
Ska sluta nu och försöka om hon vill hoppa,
ps. det är skit att det är söndag, men ikväll ska vi göra egen sushi !! <333
eran,
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; okej :D

Sarah Dawn Finer skulle vunnit, men Malena var bra med :D

2009-03-15 @ 18:25:50
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: issa

jag å min stora käft asså:P

2009-03-15 @ 22:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0