hemma hos klara

hejhej!

Igår kväll innan jag bloggade förra inlägget gosade jag med Klaras katt Felicia, "kissemoja", då min Bella heter "kattemoja". Fast jag kom såhär framför "kissemoja" och då hoppade hon rakt upp i mitt ansikte med tassarna och jag fick sår på ögonlocket jag hade gjort samma sak på en annan katt vi varit kattvakter åt och jag har kommit fram till att dem känner sig hotade och tar tassarna, men lugn, jag är okej nu.
Efteråt bloggningen så såg vi på Moulin Rouge och En djävulsk romans tillsammans med Klara's käre bror (15) William tror jag han heter... Vi drack te och åt lantchips med gräddfil, fast sen fick jag ont i magen =(
Vi gick upp efter vi sett filmerna då klockan var runt 3, vi snackade och läste Klaras gamla Min Häst (mulle serierna är roliga!!) tidningar och KP, haha. Sen så somnade vi runt fyra.
Morgonen därpå vaknade jag av att "kissemoja" trampade runt på min kudde och ville gosa, jag gosade med henne fast var jätte rädd när hon slickade mejh i hela ansikte, efter vad som hade hänt igår. Sen försökte jag somna om men det fungerade inte och då snackade jag med Klara och en timme efter gick vi upp. Åt god frukost och löste ett roligt korsord på baksidan av Kalas Puffar paketet med såna där roliga puffar ^^'. Sen ringde jag pappa och han hämtade mig och Klara och nu är vi hemma hos mig. Ska träffa Jossan, Issa och Karl ikväll och se film, ska bli sjukt roligt.
Nu ska jag ägna min tid åt Klaris, så vi ses älsklingar.
Självklart bjuder jag på bilder!

sdgsdsdgs
Lea, vår nya lilla kattunge ^^<33

hfdd
fdh j
Jag & Nora
fgj  fgjrgfdfhd
Min och Noras godis o glass

hemma hos Klara
dfhdf
gjaeht
jfgujgh
fgsjftsj
gggg
aaaa
gsdg
trevlig helg undersåtar, eran,
Mathilda


Kommentarer
Postat av: Lisa

vilken söt kissemiss! :) Jag vill också ha en kattunge...

2009-03-08 @ 00:15:23
URL: http://krlsson.blogg.se/
Postat av: klara

Men min kissemiss är sötare ! :@ ??? <3 ;)

2009-03-11 @ 20:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0