ett kort litet inlägg bara...

Hej mina små kära vänner.
Mathilda här. Ni har säkert undrat varför vissa skolor får ta lediga dagar från lektioner men inte din? Du känner säkert igen dejh, och det gör många till. Men det är väl för att vår skola bara är lite bättre än din. Eller för att eleverna bara inte orkar... En sån dag hade jag, inga lektioner alls. Men började på morgonen att jag försov mejh (nyhet...xp) så jag fick sminka mejh inne på skoltoaletten, igen. Samtidigt samlades folk i aulan efter den längtade filmen som skulle vara så bättre än dem där onödiga lektionerna. Men väl när filmen hade börjat tänkte alla "What? Var det den här filmen vi slösat våra lektioner för?", även fast många av dem ändå sett den istället för att sitta och skriva i sina kemiböcker. Filmen sucked, för en bra beskrivning på engelska. Jag kan inte berätta vad den handlar om för jag fattade inte handligen, jag tror ingen gjorde det... Men what ever.
Sitter framför min pappas dator Windows Vista - en 2003;a modell tror jag så det är dags för ny. Men själv kan jag inte köpa för jag sparar till en sån där liten vit sak som kallas en bärbar MAC. Det är dem snyggaste datorerna som finns, dem passar i väskan, på caféet där du skriver klart det sista om Gustav Vasa uppsatsen eller bara i den vitklädda soffan hemma i knäet på bloggarn.
Nyss fick jag ett mejl från Ida, jag ska träffa henne imorgon och prata och sedan i helgen (kanske på lördag?) ska jag eventuellt provrida Darling, den 3åriga sötisen.
Nu ska jag bara ta det lugnt innan min ridning och be för mejh att det blir hoppning. Ha det bra,
du vet vem jag är,
Tha It Girl


Kommentarer
Postat av: Språkpolisen

Skriver du "mejh" en gång till så får jag spel. Det heter mej eller mig och inget annat.

2009-03-05 @ 16:23:18
Postat av: jag

haha. jag är faktiskt också en liten språkpolis men jag gillar att skriva mej såhär, mejh. för annars blir det så stelt..

2009-03-05 @ 16:31:05
URL: http://thaitgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0