en vanlig onsdag

hej alla!

försov mig lite, haha. Kanske ingen nyhet? Men hann sminka mig och se helt okej ut innan jag lämnade mitt eleganta hus i min privata limosin (saab:en xp). Det var ganska tråkigt, eller rätt skönt, på första lektionen, Kristin var ju tillbaka *tusen smiles* och hon och nån konstig kille snackade om elevrådet och att skolan fått ett dåligt rykte omkring sig, själv tycker jag det, för lärarna är ganska dåliga, har du hört det ryktet?Jaja, det var rätt okej idag faktiskt, vi har flest lektioner idag än på hela veckan, men jag får en konstig känsla, det kanske bara är jag?, att jag känner mig lite engelsk.. (är jag konstig?? xp), för där känns det som att det är så varje dag och att allt är så prydligt med skoluniformer och skärpta lektioner och lärare, jag känner mig som en engelskt tjej i en skärpt skola, även fast eleverna inte direkt är på hugget.. Jag gjorde mitt spanska prov idag och det gick sjukt bra ! Förutom att jag glömde att skriva "No, no estoy de acuerdo contigo" utan skrev "No, no acuerdo contigo", utan glömde dem där estoy de.. men annars gick det skitbra! Jag får nog en hundring! (får 100kr/MVG)...xD). Fattade inte ett skit på biologin då vi heeeela tiden håller på att labba, rätt tråkigt tycker jag. 
Efter skolan gick jag, Jossan, Linnea (en tjej Jossan tog med som jag faktiskt blev bra kompis med!), Sophie, Ebba, Daniela, Kristin och Ellinor hem till Isabelle.. Det var skit kul med att vara tjejerna! Varför vi va så sjukt många vet jag inte men alla bjöd in alla typ, Astrid var borta när vi skulle fråga henne.. Så stannade dem flesta till halv sex och jag och Issa kollade på gamla foton på tjejorna när dem var små och klädde ut sig, haha! Sen innan sex drog jag för jag skulle provrida en ponny som heter Cashflow, eller Cashie som jag kallar honom ^^. Han står på Djurgården (vilket är det finaste stället att ha en häst på! Sjukt bra ridvägar och ängar överallt!!<3), jag red honom i kanske kvart-tjugo minuter och han var jätte bra, men han hade vart lite halt, en böld i hoven, innan så han var rätt stel. Galoppen behöver han öva på då fattningarna var svåra på honom, men det kommer med tiden. Dem sa att han var lite busig men det är bara kul, och att han älskade att hoppa! Vilket jag gör med! Så vi kommer bli ett jätte bra team, jag får hoppa mkt med honom! =)<333
Nu sitter jag och äter fruktsallad som min älskade syster gjort och ska se Grey's Anatomy som går om sju minuter. 
Ha det bra,

sda
hemma hos Issa 
sgs
min goda fruktsallad med apelsin, äpple och jordgubbar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0