allt händer i twister

Hej !

Issa kom 4 minuter försent och sedan kom Jossan några minuter innan Karl, vi började med att dricka redbull - för att få fart på grejer - och Jossan skulle vara så nyttig genom att äta sallad, och där satt hon och åt i kanske 4 minuter innan hon gav sig för godis igen ^^. Jag och Issa åt tacos innan, mums. Efteråt "fördrinken" så spelade vi faktiskt twister, det var sjukt kul. Fast jag är så ovig så jag åkte ju ut direkt och sen så var det Issa, Jossan och Karl kvar. Tja, du kommer se ställningarna här under...^^. Man kan säga att Jossan och Karl höll på ett tag, typ två timmar men tillslut vann Jossan.
Efteråt gick Karl hem och jag, Jossan och Issa sjöng jätte fint i köket haha, och när vi skulle ner och hämtade tryfflar och årekola så sa helt plötsligt Jossan.
Jossan: Jag sprängde ett ägg...
Jag: Va?
Och så vände jag mig om och såg ett mosat ägg bland dem andra äggen.
Jag: Va?..! hurdå? ^^
Jossan: Jag bara rörde på det och sen bara splash
Jag: Okej..
Då flyttade vi dem andra "icke sprängda" äggen till några andra ägg och slängde sedan förpackningen med det sprängda. Sen så gick Issa hem och jag och Jossan såg Pretty Woman, en jätte bra film ^^.

dhfdsd
jag
hhh
Jossan och sen Karl genom Issa's ben..
fsdg
Karl och Jossan
sdgsg
Jossan & Karl..
dfhd
Jossan & Karl
udt
det blev redbull<3
gdsgs
årekola, mashmallows & tryfflar ^^
sfhs
Jossan - äggkrossaren

kommentera bilder, eran
Mathilda


Kommentarer
Postat av: sannie

fin header

2009-03-08 @ 10:03:47
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: julia

wow jag har hittat din blogg! haha kul. massa pussar på dig. ses på fredag. /julia (stallet ;P)

2009-03-08 @ 17:45:15
Postat av: nora

Ni verkar haft en rolig kväll :P

2009-03-08 @ 20:05:33
URL: http://noraz.blogg.se/
Postat av: Jossan

hahaha, mathilda fiinafiina bilde där! :P

2009-03-10 @ 15:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0